-



Gråter tårar för ett helt liv, på en kväll.

Känns som att alla konflikter & allting negativt kommer upp i min hjärna nu.
Vill bara skrika, gråta ut i nåns famn.
Känna nåns hand genom mitt hår och som sedan uttrycker sig " allting kommer bli bra Bella. "
Ett skott rakt genom huvudet, ja skjut mig. Vågar knappast göra det själv..
Känns som att allting bara.. är förstört. Jag känner mig förstörd.2 bitar.Eller flera tusen.
Du var den som fick mig känna mig betydelsefull.
Jag saknar dig sjukt mamma.

Kommentarer
Postat av: Johanna Nordin

Vi finns ALLTID för dig älskade Bella! Kom hit ett tag om du vill och kan? Många tusen kramar! Du är alltid i våra hjärtan och vi älskar dig! Vill du finns det alltid ett rum ledigt här för dig <3

2010-08-02 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0