Då får ni väl se nu då ?

Nej, jag tog inte bort det röda och svarta, skulle blivit rött, men det blev svart, som typ skimmrar rött, men det är väl nice iallafall ;) Va på skolan typ en timme idag, va med på skolkortet som jag hade glömt va idag, aja skit samma :) Fått med mig massor med böcker hem som jag ska ha de dagar jag ska va hemma nu, får väl se hur mycket jag hinner med, så mycke va det ändå inte, matte svenska och engelska, rätt lätt va nästan klar med det i svenskan, engelskan har jag ju inte gjort något på, men matten hade jag gjort lite i skolan också förra veckan oså :) Ska försöka städa mitt sminkbord sen och lite i rummet också, känner att jag behöver göra det, inte direkt så städat nu, eftersom jag mått så dåligt har jag inte orkat med det, men nu ska jag göra annat, hörs sen puss på er ;)




Kommentarer
Postat av: erica

bella, det blev jätte bra :)

2010-08-25 @ 19:08:51
URL: http://eeriicca.blogg.se/
Postat av: frida

riktigt nice färg ;)

2010-08-25 @ 19:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0