haha bilden e drogad.

Klipper mig på onsdag klockan fyra, och sen ska jag nog färga mitt hår svart också, sanna skickar hårförlägningen idag så hinner nog få den redan imorgon hoppas jag iallafall skulle vart skönt att få den redan då iallafall :) Idag ska jag nog inte göra så mycket, måste fixa min matte läxa annars kommer jag typ bli dödad :O Haha nej, men måste nog det tror jag :O Och i hälgen vet jag inte vad det blir, antagligen ska jag försöka få sova hos någon, för pappa och dom åker bort, och vill inte va själv hemma i hälgen lixom, men det märks väl vad som händer, det tar vi inte redan nu, är ju 4 dagar kvar lixom :O Men nu ska jag nog gå ut och ta lite luft tror jag :)


Kommentarer
Postat av: linnea

Sv: det finns inga ord för hur mycket du betyder för mig hjärtat! <3

2010-08-30 @ 17:24:59
URL: http://septemberliinnea.blogg.se/
Postat av: linnea

Sv: det finns inga ord för hur mycket du betyder för mig hjärtat! <3

2010-08-30 @ 17:25:00
URL: http://septemberliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0