herregud.



1. Man kan inte vara älskad av alla, och jag skiter fullständigt i dina åsikter om mig eller, moget att inte visa vem du är förresten, och det finns ip-adress och du e fan samma person som kommenterar hela tiden.

2. Okej, då vet jag men finns fler än jag som gillart idiot, kul om vi träffas irl, snälla kom fram och säg allt du skriver irl, ge mig ditt nummer, msn och adress ska komma :)

3. Är du typ lärare eller, jag skiter fortfarande oojknds oj fölåt at jga svtavar fell!

4. Haha är inte direkt utväcklingstörd, och om du nu hatar mig så mke varför då läsa min blogg idiot? ;)

5. Svarar väl nu eller? ;)

5. Nemen gud va kul att höra :D

Du typ hatar att du älskar mig va? ;)

Kommentarer
Postat av: ericaa

2010-08-14 @ 22:10:44
URL: http://eeriicca.blogg.se/
Postat av: ...erica

de där kallas för att vara avunsjuk de den "anonyma" har kommenterat.

och för att den typ nt har ngt bättre för sig om dagarna än att sitta o kritisera om saker som "den" troligen skulle "vilja" säga på ett annat sät. (:

2010-08-14 @ 22:12:25
Postat av: lisa

ett ord. avundsjuka.

2010-08-15 @ 18:52:41
Postat av: yyyääässs

asså bella ditt hår är fett snyggt. är sjukt avunsjuk på det.

2010-08-22 @ 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0