Jag pissar snett på våra stunder som var kärleksfulla

Nej, jag skiter i Fredrik nu, så jävla otrevlig han har blitt nu, vafan har hänt med dig?! Ska man behöva bakna rätt skallen på dig?! Du har skapat massa problem för dig själv den senaste tiden, du får väl skylla dig själv när du gör som du gör?! Just nu kan jag inte annat än hata att jag älskade dig. Du blev bara mer och mer konstig under tiden som vi var tillsammans. Du äger inte mig, och har inte gjort det så du har inte kunnat bestämma över mig, och verkligen inte nu! Haha blir sur för jag och tobbe skojar om att vi är gifta så jävla fail vet du, nej jag orkar inte skriva mer, kommer bli för grova rader då, finns så jävla mycket jag vill få ut mig, men vad händer då?! Du ska väl sprida rykten?! Vill bara få dig att fatta att du borde bli dig själv, jag är inte den första som sagt det nu. Du är egentligen en skit snäll pojk, men inte nu du har blitt helkonstig den senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0