Morgonblogg.

Är lite irriterad på att man ska behöva gå upp extra tidigt pga att någon ska in till stan och spela på micro! Hinner ju fan knappt blogga, har fixat håret snabbt som fan så det ser väl bara äckligt ut, och sminka mig kommer jag ju aldrig att hinna innan vi måste åka, ååh är sur på detta nu! Ont i magen har jag också för jag är stressad som fan! Vet inte när jag kommer hinna updatera för kommer inte kunna blogga från min dator iallafall, och mobilblogg har jag inte skaffat än, men ska försöka med det någon gång längre fram, men ni får ha det så bra!

Gud va söt man är osminkad och i morgonrock :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Fin blogg du har :D

2010-08-28 @ 14:13:42
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Saga

du har ganska dålig UPPDATERING !



ps det stavas u-p-p-d-a-t-e-r-i-n-g inte u-p-d-a-t-er-i-n-g



LOVE U <33

2010-08-29 @ 14:42:22
Postat av: LIENE

åh tack:D din blogg är fin med!

2010-08-29 @ 17:14:48
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0