Robin Berggren!


Jag älskar dig sjukt mycket bror, om folk bara visste hur mycket du betyder för mig, jag har så jävla många fina och underbara minnen ifrån dig. Jag vet att jag inte är perfekt eller den bästa människan här. Men jag vill att du ska veta att du betyder väldigt mycket. Jag må vara liten och iretterande men du står ändå kvar. Haha jag kan inte sluta skratta när vi försöker komma på hur vi träffades första gången. Jag kan aldrig sluta skratta när jag är med dig. Och jag hoppas du har det detsamma när du är med mig. För du är en helt jävla underbar och go människa. Du måste förstå Robin. Att jag alltid kommer att finnas här och jag vill aldrig förlora dig någonsin. Jag vill ha ännu mera underbara stunder och dagar med dig. Jag skulle göra vad som helst för att du ska må ännu bättre än vad du gör. Att du ska skratta och le ännu mera och känna lycka varje sekund jag inte är med dig. Och jag vet att det blir mycket text. Och det spelar ingen roll hur mycket jag kommer skriva här. Du kommer aldrig förstå min kärlek till dig. Du är den bästa killkompisen jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0