Shit asso!!

Blir så trött på en viss person, som nt kan lämna tillbaka saker! Aja skit i henne, hon kmr ångra allt hon gjort jag lovar, e fett lack på henne efter allt hon gjort mig nu. Aja imrn börjar skolan, sugit värre, men aja, man får väl försöka klara sig en hel dag på kryckor utan att slå till idioten :) Så kan det va.



Önskar bara folk kunde fatta för en gångs skull, att jag inte orkar med massa svek hela tiden, folk som säger att dom älskar mig, sen säger/skriver dom exakt samma saker till flera andra, folk som säger jag är speciell medans dom menar jag och flera tusen andra jag känner, kan ni inte bara lära er att tala sanning, jag tål inte så jävla mycket, och dom närmaste vet varför, jag är trött på allt detta jag får gå igenom, pågrund av er, det är faktiskt sjukt svårt för mig, jag kan inte ens kontrollera mig själv längre, jag bråkar med allt och alla utan anledning, utan att jag vill, jag kan inte hjälpa att jag är sjuk. Om detta som håller på nu fortsätter, kommer jag helt seriöst lägga ner, bdb, msn, fb, bloggen, kasta mobilen, allt för att ni inte ska få tag på mig. Om inte ni slutar snart!
Va tvungen att skriva av mig.


Dagens låt ~

Kommentarer
Postat av: ericaa

finns bella :/

2010-08-17 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0