Tja, linnea som skriver.

Hejsan alla.
Det är linnea som skriver. DEn Linnea som har satt in bellas header. Jag fick skriva några rader för finaste Bella. Så nu gör jag det. :)  Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har bara städat och varit ute och gått. Så det är nog dags att göra något av dagen som är kvar! Är inte länge kvar tills dom flesta sitter i skolbänken och jobbar häcken av sig.. Så man måste ju ta vara på dagarna som är kvar av lovet..

Jag hoppas ni vet att Bella är bäst och vackrast så den som trycker ner eller sviker henne har fan inget liv.  Bella är värd allt så det så..

Nu har jag inget mer att säga. Ha en bra dag. Ni får gärna kika in på min blogg. ---> HÄR



Kramar Liinnea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0