Tjoolahopp

Nej jag mår inte bra alls, därför jag knappt bloggar, orkar inte, och måste nog lägga ner bloggen snart, allt går åt helvete med den, hur kul kan det vara att läsa en blogg som är så sämst? Jag skriver aldrig något kul eller så, varför då ha kvar den lixom? Ingen idé finns ingen som läser den eller något, bara kollar bilder eller någonting säker, haha, bättre med fb och bdb istället då, haha. Aja, blir klippning och sätta i löshåret imorgon, är inte överdrivet långt iallafall, så oroa er inte, ska inte ha fjortis långt hår haha, nej nu ska vi inte va sån, men vill inte ha så långt hår skulle inte passa i det tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Erica♥

fin blogg!:D

2010-08-31 @ 18:42:40
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0