Words




Jag vet att jag va överdrivet fjortis för ett år sen, men nu har jag faktiskt vuxit upp och blivit mer mognare, slutat med att gå runt med fondation på läpparna för att dom ska bli jätte ljusa, slutat med att sminka mig överdrivet mycket med fondation puder osv, jag gillar faktiskt mitt nya jag mer, nu kan jag iallafall vara mig själv, och nu skiter jag i vad andra säger vilket jag inte gjorde för ett år sen, men jag mådde så jävla kasst vågade inte sticka ut från mängden vågade inte vara mig själv, men jag mår inte bättre nu, nej jag mår lika dåligt nu som då, men nu vågar jag iallafall vara mig själv. Och det är jag jävligt glad för iallafall!

Kommentarer
Postat av: malin

ta ingen skit, att folk kommenterar med en massa skit bevisar bara hur avundsjuka de är ;)

nice hair (y

2010-08-14 @ 13:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0