älskling <3

jag är inget utan dig..<3
Och jag är glad att de är dig som jag delar den med. Seriöst det finns ingen bättre än dig, jag vet inte vad jag skullle gjort om jag hade förlorat dig. För du är de bästa som hänt och kommer att hända mig. Du ska bara veta hur jävla glad jag är att just jag har dig och ingen annan. Redan från första gången jag såg dig visste jag att de var något speciellt med dig och jag hade verkligen rätt. Det var kärlek vid första ögonkastet för mig, och känslorna för dig bara växer och växer för varje dag. Och det kommer de göra tills den dagen jag dör. Varje sekund jag inte är med dig saknar jag dig. Du är den finaste och underbaraste som finns, du är helt perfekt. Du är den bästa killen man kan ha. Jag hoppas de blir många månader och år till med dig. För jag vill aldrig förlora dig älskling, för du är mitt allt. Och jag har aldrig känt så här för någon annan innan. Jag älskar dig, det finns inga ord som kan beskriva vad du betyder för mig, du födde mig, tack vare dig är jag den jag är idag. så det finns inga ord att säga till dig, för jag älskar dig för mycket, jag kan inte leva utan dig utan dig är jag ingenting utan dig är jag död. Jag älskar dig, oavsett vad jag säger, kommer du alltid betyda mest.
Jag älskar dig enormt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0