Hej igen

Nu blir det ett längre inlägg än de ni fått idag :)
Ljud och bildskolan verkar rätt bra faktiskt, den kallas lbs, den har inriktningar som musikproduktion, datautveckling media osv, den skolan tycker jag verkar rätt bra, en skola med få elever så eleverna ska känna sig trygga. Den tyckte jag verkade rätt bra faktiskt! :) Mer info på www.lbs.se :)
Drottning Blankas Gymnasium verkar också rätt okej, kommer man från en annan stad är det rätt lätt att få hjälp med bostad :) De har inriktningar som turism vilket jag funderar på också, de har även spa&fitness, styling, frisör, och många mer, skolan verkar rätt trevlig och fin, den finns också i andra orter. :) Mer info www.drottningblanka.se
Right now, lite förvirrad vad jag ska välja :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0