bloggade ändå.

SKULLE DU HELST

1. pierca tungan eller läppen? - läppen
2. vara seriös eller oseriös? - beror på vad de handlar om
3. Dricka grön eller röd mjölk? jag föredrar vit mjölk..
4. Brinna upp eller drunkna? brinna
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? vänner



SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - yes
2. har du skolkat? -  aah.
3. varmt eller kallt? - varmt
4. soligt eller regn? -  sol
5. fanta eller cola? - cola
6. är du nyttig av dig? - kan man inte säga

 

OM MIG
1. vad heter du? - hanna isabelle kittelsen
2. syskon? - aa de har ja
3. Vart bor du? - hemma hos pappa
4. Humor just nu? - sjukt seg

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - neej
2. Sjungit? - ja
3. Blivit kramad? - ja
4. Känt dig fånig? - ja
5. Saknat någon? - ja
6. Dansat galet? - ja
7. klippt håret? - nej
8. Gråtit? - ja
9. Pluggat? - nej

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång?- hahahahah
2. Har du en hund? - ja
3. sover du helst ensam eller med någon? - med nån annan 
4. Tror du på spöken? - ja
5. Är du mörkrädd? - beror på, inte om jag är med folk, men går jag själv i typ en skog, så ja.
6. Är du morgonpigg?- de är olika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0