home, och gör tråkiga saker.

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? - 91a
Yngsta hångel? - 97.a
Vad tycker du om kärlek? - underbart, men också jävligt svårt.
När kramade du någon sist? - förut
Saknar du någon speciell person? - om jag gör
Har du svårt för att bli kär? - asso.. kär har jag svårt, men gilla ngn är lätt för mig.
När pussa du någon sist? - förut
När kysste du non senast? förut
Ångrar du det? -  nej
Är du singel? - nej
När fick du senast en komplimang? - förut
Har du hånglat med någon av samma kön? - haha ja xD

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:  jepp
Hånglat med nån riktigt ful: haha ja
Hånglat med fler än 50 pers: - nej


Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?  nej, faktiskt nte.
Gjort något riktigt dumt? - vem har nt?
Gjort något du verkligen ångrar? - om jag har.
Varit nykter på nyårsafton? - japp
Åkt ambulans? - ja
Gjort nåt olagligt? - vem har nt?
Blivit polisanmäld? - japp
Fått din mamma att gråta? - ja, och det ångrar jag,
Slagit ner någon? beror väl på hur man ser det
Skämts över dina föräldrar? - japp


Skämts över dig själv? - ja
Sagt jag älskar dig och menat det? - ja!
Bråkat med din Pojk/flickvän? - inte han jag har nu, men..
Tar du droger? - nej för fan!
Dricker du? -  just nu dricker jag pepsi så ja, haha!
Vilka kläder sover du i? beror på vad jag somnar i, för det mesta trosor, och en hello kitty pyjamas.
Vad hatar du verkligen? falska människor.
Varit kär? - ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - ja...
Är du ensam nu? - i mitt rum ja.
Vill du gifta dig? - asso, jag vet inte, inte i kyrka iallafall.
Vill du ha barn? - not atm, men kanske senare.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng - jag :p
Såg dig gråta? - pappa
Fick dig att gråta? - mig själv.
Du gick på bio med? - nt en anning
Skällde på dig? - vettefan!?
Du delade drink med -  ingen








DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? -  nej
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - ja
Sjungit? - ja
Saknat någon? - ja

JAG HAR:
Digitalkamera? - nej, den e sönder
Systemkamera? - ja
Telefon på rummet? - ja
Egen dator? - ja
Husdjur? - ja,
Bra kompisar? - finns väl brister
Tar du receptbelagda mediciner? - ja
Vem vill du fika med just nu? - min syster, helene <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0