Guud va skönt!

Somnade redan vid tio igår, brukar somna runt tolv halv ett eller senare annars, så va sjukt gött att få sova ut nu! Idag är sista normala skoldagen innan jag åker, för på Onsdag ska vi åka och kolla på gymnasie skolor, så det blir fett gött! Hade fett kul igår med, Marre, Manda, Andy, Robin, Johannes, Gabben och Rasmus, tack för en lyckad dag babys! Men nu får jag ta och dra mig, så jag inte missar bussen, ska även lägga ner lite böcker så jag inte glömmer dom hemma idag, ska plugga på svenska prov nu första timmen! Men ni får ha en toppen dag, så hörs vi senare!

Bild från sommaren 09!

Kommentarer
Postat av: Rozanne

snygging!

2010-11-10 @ 13:22:00
URL: http://lakrrits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0