Kan jag klara detta?

Jag har aldrig haft så stor klump i magen som nu när jag tänker på skolan, jag hatar den skolan, jag hatar de flesta folken på skolan, jag hatar verkligen min klass, vafan, alla i min klass har något emot mig? Jag klarar inte av att koncentrera mig på lektionerna pga att nästan alla i klassen håller på att tjatar, skriker, sjunger, mår fan sämre i denna klassen än vad jag gjort i alla dom andra. Mår skit dåligt av att gå till skolan, jag hatar det, jag vill bara skrika ut varje morgon när jag ska till skolan, jag gråter för fan på natten när jag vaknar och tänker på att jag ska till skolan. Kan jag verkligen klara mig igenom resten av nian med hyfsat bra betyg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0