OHJA!

Idag var det först vårdcentralen, sen skolan hade möte, sen hade jag massa lektioner, sen åkte jag hem hämta saker, sen när ja kom t syrran drog jag ut å va med Manda, Marre, Malin, Basse och massa andra folk, vi va på huset och härja sönder, manda och jag ska gå i ide till vintern och bo i ett rosa rum med massa rosa dricka och mat bestämde vi, så vi sprarar mat och dricka till vintern nu. Ska fråga min syster nu när hon slutar om hon kan klippa sidecut på mig, hoppas hon vågar göra det iallafall, och allt med skolan är nästan fixat, den delen med prov är upplagd på ett shema som jag bestämmer själv ett prov varje vecka, sen shema som jag ska gå efter kommer, sen får jag hjälp med min läx och prov läsning pga svårigheterna jag har för det, men nu har jag inget mer att skriva, men vi hörs väl! ;)

Åka till vintern? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0