-

Usch, skolan imrn, dubbeltimme med no, börjar man med, först fysik, sen biologi, fyfan, vad segt! Kan inte sova, huvet gör jätte ont, bloggar lite sen ska jag försöka sova igen, i helgen blir det ingenting, ska ligga hemma och chilla istället, mår för dåligt för att ens träffa någon, och allt i skolan idag, fyfan.. Men men, vad har ni för er nurå? Eller sover alla som ska jobba eller till skolan imorgon? Kanske borde jag också försöka sova, får väl försöka det, men är inte trött, eller jo, men kan inte sova, och jag har ont i halsen och magen, men måste till skolan ändå, kanppt vart där på typ tusen dagar, tror jag vart där typ högst 5-7 dagar sen vi började, mått för dåligt för att gå dit ju, men imrn och freda kvar nurå, hoppas det går fort, och att det inte blir som idag, mådde verkligen skit efter det. Men nu ska jag försöka sova så får ni väl läsa detta när ni läser det, vet inte vilka som är vakna nu ju.
Juste, jag funderar på sidecut nu igen, skulle jag passa i det tror ni?

Vissa verkar absolut inte förstå att endel människor brukar ta åt sig av en del saker som dom säger till en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0