-

Färgningen gick väl sådär, ska färga imorgon igen, fick inte bort allt det röda, men det syns knappt, men annars är jag väl rätt nöjd, bara att luggen blev lite konstig måste jag ju säga, haha ;) Imorgon blir det antagligen att stanna i stan efter skolan, men får se hur mycke jag orkar, mår inte så himla bra, jävla ångest eller någonting, har en klump i magen, som inte går bort, tyngd på hjärtat, vill bara skrika ibland, men aja, hoppas allt löser sig snart iallafall :)







11 månader sen du lämnade oss nu mamma..
Julia skrev denna texten, och la ut den på det datum det är 1 år sen, jag gråter seriöst, du förstår nog inte hur mycket du betydde för alla, jag vet att du var sjuk, men tänkte du inte hur vi skulle må?

1 år. ett jävla år! fyfan va ja skanar dig min älskade mormor, ja kommer aldrig glömma dig min skatt. förut va jag din skatt sa du men du är de du som är min! ja fattar nte hur du kunde lämna denna jord, du fattar nte hur dåligt vi mår efter detta.., jag gråter varje kväll och kollar alltid på mitt brev du skrev till mig. asså alla minnen med dig, jag saknar dom som fan. här skulle jag kunna sitta och skriva om dig i ända till vi ses igen. om jag hade en önskning, så skulle de va att du levde igen! och jag vet att jag aldrig sa de du ville att jag skulle säga, men mormor du vet att JAG ÄLSKAR DIG. (L) men du jag kommer sen till dig. då ska du veta att jag kommer aldrig släppa taget, jag skulle aldrig låtit dig flytta ifrån mig. jah visste hela tiden att de va ngt som skulle hända ngt som stod mig nära, och de hände just dig hur fan kunde de bli såhär?!. mormor, jag orkar nte detta mera, kom tillbaka!!! - jag är så rädd. MORMOR, JAG ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA! OCH DE ÄR DIG ALLT DETTA HANDLAR OM, BARA OM DIG . du fattar ju nte hur mke jag saknar dig! jag saknar dig så mke att jag skulle kanna sitta på tågrälsen nu! men jag är så rädd. men jag kmr alltid att älska dig. och snälla du, du kan väl ge mig ett täcken, så jag vet att du finns ngn stanns iaf! TILL MIN ÄLSKADE MORMOR FRÅN HENNES BARNBARN. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0