Börjar igen, för massa tjatar.

Nyss käkat frukost, är helt död typ, är skit trött, men har iallafall varit duktig och tatt mina tebletter nu, fortsätter jag med dom kanske jag inte är så trött hela tiden. Käkade en macka med nutella på, för er som bryr er, och drack the eller hur man nu stavar det. Blir kanske säffle sen, med Fredrik och Alex, men får se, det vet jag senare runt tre eller något tror jag. Blev ju inte så lyckat igår när vi åkte dit haha! Har hunnit ducha och städat mitt rum idag, och ätit då. Men jag kommer inte blogga sådär jatte mycke, men ska blogga så mycket jag orkar iallafall. Nu ska jag platta håret och sminka mig iallafall! :) Och till er som tror min header är gjord i paint, det är den inte, den e gjort i photoshop, den är bara tillfällig, gjorde den på ca 15 minuter, och va inte direkt noga, men ny header kanske kommer till veckan.



Erkänn att min kopp e fett snygg ;)

början på min nya header, ska den va så eller ska jag göra mer på den tycker ni? :)
Klicka på bilden för större format



Kommentarer
Postat av: Anonym

va snygg din början till nya header va , jag tycker inte du behöver lägga till något mer eller så :) den va jättesnygg! :)

2010-09-25 @ 14:35:42
URL: http://mmikaelamornesten.blogg.se/
Postat av: sizi

fan va snygg!

2010-09-26 @ 19:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0