~ ♥ ~


Jag kan inte fatta att det är sant, att jag sitter här, och skriver till dig, om dig, saker rakt från mitt hjärta, för jag trodde aldrig att jag skulle få träffa en sån som dig, en sån som jag drömt om, en sån som alla önskar sig, en sån som alla vill ha, en som är bara min! du är det absolut underbaraste jag har, har jag dig, så har jag ju allt! vad mer behöver jag?! du och jag, mitt ute i ingenstans, vad spelar det för roll, vart vi är? bara vi är tillsammans! du är så himla underbar, precis som en prins. det är du som får mitt hjärta att slå, vartenda slag som mitt hjärta slår, slår för just din skull!  det gör så jävla ont när du mår dåligt, du får aldrig må så! jag ska alltid finnas för dig, precis som du finns för mig, tillsammans är vi ett, och då kämpar vi tillsammans, vi ska klara av allt!  Kämpa tills vi kommer fram till vårat första mål, ett eget liv, bara du och jag ! ingen annan kommer kunna ta din plats i mitt hjärta, den har du tagit, och den kommer du alltid ha! det är bara din plats! och jag hoppas och vill, att du kommer stanna där föralltid, och hoppas du vill likadant. för den platsen, den är bara din, och tillhör ingen annan än dig! det kommer den aldrig göra! det spelar ingen roll, vad folk tycker och tänker, jag kommer alltid älska dig! Jag skiter väl i alla andra! Jag behöver bara dig, ingen annans åsikter, jag har valt vem jag vill älska, och jag skulle aldrig göra om mitt val, för dehär, är det bästa som hänt mig! du, hela du är det bästa som hänt mig, våran kärlek är det bästa som hänt mig! finaste utav alla på denna jord är du, och det är bara du jag vill dela hela min framtid med, får jag inte det, behöver jag ingen framtid.. så e det bara! jag älskar dig, mer än ord, böcker, dikter, texter, sånger, meningar, kommer kunna beskriva! du betyder så himla mest för mig, du betyder allt! ALLT! tamefan ALLT! jag blir så himla glad varje gång jag får höra dig säga, jag älskar dig jag skulle göra ALLT för dig, jag skulle dö för dig, och låta dig leva livet för mig.! jag skulle offra allt för dig ♥

Kommentarer
Postat av: Nord

Fan va fint skrivet, Jag älskar dig så otroligt mycke!<33

2010-09-30 @ 13:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0