Godmorgon alla läsare!

Ingen skola idag häller, ska kanske åka med pappa och bror min och köpa nya skor kanske en jacka också om jag hittar en, annars ska jag köpa det på lördag. Men hoppas vi åker redan idag, måste verkligen ha nya skor nu, alla mina är sönder eller ah, jag vill ha nya snyggare skor! Och senare åker jag till min syster iallafall, så kommer min syster från varberg ikväll, runt tio elva, och imorgon ska vi umgås osv, min kusin kommer nog också. Saknar verkligen mina systrar och min kusin, va välldigt längesen jag träffade dom alla tre faktiskt, men funderar på att åka till varberg på höstlovet så jag får träffa alla syskon där nere, men det märks hur det blir. Nu ska jag ta en dusch, sen fixa mig sen får jag väl reda på om vi åker.


OCH JUSSTE, ROBIL LINDSTÖM ÄR BÄST! OCH JAG ÄLSKAR HAN.
Tack för att du alltid funnits för mig, du var väckt mig till ett annat perspektiv, jag kommer älska dig till mitt andra liv, allt som du hjälpt mig så jag orkat mer, du är värld allt, skulle inte kunna byta ut dig mot allt guld i världen, för du är värd så jävla mycket mer. Du är den jag vågar snacka med om allt, jag vågar gråta så du hör eller ser utan att känna mig dum, du har fått mig må bra, men även dåligt, men alltid har du ställt upp om du gjort fel, fått mig må bra igen, du är en äkta vän, och du betyder sjukt mycket för mig, jag älskar dig! Du är en stor del av mitt liv, det är du än idag, jag klarar mig inte utan dig, skulle aldrig kunna be dig dra åt helvete, du är någon av de få personer jag verkligen älskar. Du betyder fett mycket vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0