Jag älskar dig pappa!

Du är bäst! Och tack för att du finns de få stunder jag pratar om vad som får mig må dåligt, de är till stor hjälp måste jag få säga faktiskt! Om något går åt helvete finns du där, men ändå snackar jag inte med dig, du vet att jag hatar att snacka med folk om hur jag mår, men ah, ibland pratar jag iallafall med dig! Pappa, jag vill verkligen att du ska veta jag kommer aldrig sluta älska dig. Jag kommer alltid stå vid din sida, förlåt för allt jag sagt menar inget illa, hoppas verkligen att du fattar det, har vart elak mot dig och sabbar massa, men allt är helt knas, jag är inte van vid detta, kommer ta ett tag innan jag vänjer mig, allt jag ber om är att du ska förstå mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0