No school

Ingen skola idag igen, har ont i magen som fan vet inte vad det kan bero på, ångest kanske? Det märks väl efter tiden, men glöm någon psykolog, jag hatar det! Ska iallafall klippa mig och färga håret idag, ny färg igen ;) Haha, denna färgen har jag aldrig haft iallafall! Inte röd, inte blond inte ljusbrunt inte svartbrunt, utan nu ska det bli svart! Ska vi se om man passar i det då ;) Hoppas det iallafall, juste min satio mobil har blitt cp, ska kolla om den fungerar senare annars blir det lagning till skiten! Och pappas kompis kommer hit idag, kommer ju bli as kul, haha man kan fan inte ha tråkigt när han är här, tjatar 24/7, och kommer med idiotiska meninar hela tiden, är alla norrbaggar så?! Pappa e inte sån, men han e ju halv, å inte jag häller men jag e ju kvarting, hmm.. detta blir lite konstigt, haha, eller så är det bara han som är så kul, haha! Och jag har en låtsas kompis som heter Rutger, för albin har en som heter Rudolf, helt knas asso. Och jag har go lust att dra till varberg snart, saknar mina syskon och deras familjer sjukt nu asso! Ska försöka updatera med lite chill musik idag men får se hur det blir med det :) Nu har jag inte mer att skriva, men ni får hare gött! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0