Såhär ser jag ut just nu.

Såhär kommer jag även se ut resten av dagen, med kläder och smink hoppas jag, vet fortfarande inte om det blir säffle, men de märks, annars kanske jag försöker få sova hos min syster så jag kan va med folk, tråkigt här ute i skogen, haha, men vi får väl se hur det blir idag lite senare, jag är iallafall klar med allt nu. Funderar sjukt mycket på att göra hiss och diss i veckan någon gång, eller kanske idag eller imorgon, men vi får se, just nu känner jag verkligen för att blogga, men det går ju upp och ner med det vissa dagar. Och jag har ångest, alla säger att eds marknaden är nästa helg, men då är den även i arvika, så vet inte vilken jag ska gå på, längesen jag träffade Sanna och Sara och alla andra i arvika, men ändå vill jag också till ed.. :(
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Erica :)

bella e gulli :)

2010-09-25 @ 15:46:11
URL: http://eeriicca.blogg.se/
Postat av: Sara Olsson

arvika ! ;D

2010-09-25 @ 22:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0