Saknar mamma!

Det är ett år sen jag träffade dig sist, du verkade må bättre, men det gjorde du inte, mamma du förstår inte hur mycket vi saknar dig, saknaden är så stor! Jag är ingenting utan dig mamma, du är allt jag vill ha tillbaka i mitt liv, allt hade vart så mycket lättare, du var den enda som förstod mig, du skulle kunna hjälpa mig jätte mycket nu, när allt är såhär och jag vill flytta, jag hade kunnat flytta till dig om det var så att du levde nu. Då hade jag gjort det diret, struntar i om det var i grums, hade iallafall sluppit åmål. Jag är ingenting utan dina andetag. Jag har försökt att förstå dig, men fattar inte hur du kunde lämna oss här. Om två dagar är det ett år sen du tog ditt liv, jag önskar det aldrig hade hänt, allt jag vill är att få träffa dig igen, en gång hade varit underbart, men att du skulle levt nu, det hade varit perfekt, jag saknar och älskar dig grovt mycket mamma! Jag funderar på att åka till din grav sen, och det tror jag att jag kommer göra, för jag verkligen vill det, vet att jag är livrädd när jag är där, men det vet jag innerst inne att jag inte behöver vara, mamma jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman, du är stark det vet jag! Jag älskar dig! <3

2010-09-29 @ 15:53:57
URL: http://septemberliinnea.blogg.se/
Postat av: bellaaa.

bella, jag älskar dig mest av allt.

och jag finns alltid här om de är ngt du vill berätta, de är bara att ringa när som hälst vet du!

och du är min bästa moster och kommer alltid att vara!..<3 du är mitt allt.

2010-10-03 @ 17:21:06
URL: http://wobuffet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0