Tjolahöpp

Vad gör ni nurå? Okejokej, haha så har ni inte svarat med det blir nog bra. Men jag ligger iallafall i sängen, skolan idag var sämst! Och jag har fortfarnde inte en aning om vad det blir till helgen, funderar på bio på fredag, hänga på någon? Om jag inte hittar på något annat, vill inte va i åmål lixom. Även om det är ljusen, men oj, vad kul, folk tänder ljus över hela stan, skit kul? Eller inte, folk i åmål verkar ju bli helt jävla uppspeedade pga det, det är inget strort med det? Aja skit samma, bryr mig inte om det iallafall. Ska försöka fixa litet musik inlägg eller något snart om jag orkar, är så jävla trött nu!


Omega 3 + Krill från Natusal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0