Känslor..

Förut när jag satt på ett berg skrev jag lite..

Sitter här på berget och tänker på allt som jag gjort som sårat folk, jag vill säga förlåt och vad det beror på, men vågar inte, ag hatar att prata därför skriver jag detta.. Jag har aldrig kännt mig så världelös som nu när jag tänkt igenom allt. Det började på skolan i jössefors hatade det verkligen, massa bråk och allt hela tiden, läraren va helt fucked kalla alla sina elever för olika kränkade ord, utom hennes ''favorit'' elever,  jag mådde verkligen skit där, sen i femman flyttade jag till tösse och mådde hyfsat bra där iallafall, bara att jag bråkade med mamma hela tiden och att pappa inte bodde med oss. Sen flyttade vi tillbaka efter ca ett år, började på krb, va med två personer jag verkligen inte ville va med, så började va med sanna, blev massa bråk pga det. Pallade inte mer så flyttade till åmål efter ca halva sjuan, grät som fan när jag lämnade sanna. Vi började bråka pga att hon va med dom vi bråkade med i sexan, men blev vänner rätt fort ändå som tur va. Sen började jag bråka med sofia pga att jag vet inte helt seriöst. Sen i slutet av sjuan blev vi bättre vänner. Mamma och pappa skillde sig igen. Och sen den sommaren försökte mamma ta sitt liv flera ggr, det va så jävla värdelös sommar så det är inte sant. Sen efter ett tag så flyttade hon till grums, ronny gjorde allt för henne. Jag ulle pappa och julia va hos henne två dagar innan hon tog sitt liv, hon verkade må bättre, men kunde aldrig fatta varför, men det gjorde mig glad för stunden, vi fick med bullar hem allihopa, men jag har inte rört mina, jag klarar det inte. Sen när hon tog sitt liv den 1 oktober 2009, när jag fick veta det, låste in mig och grina och slog och fatta inte vad som hade hänt. Sen runt 10 på kvällen så kom alla till ulle, alla mina syskon i varberg och ronny. Ingen fattade nog vad som hade hänt att det var sant, alla barnbarn till mamma och jag fick brev av henne, men vet bara att jag och julia har våra. Dagen efter åkte jag, robban, helene, ulle och pappa till karlstad och fick se mamma, detta gjorde mig verkligen deppig. Pga det som hände började jag skära mig och sen började jag röka massa kanske typ 2-3 paket per dag för folk sa att det skulle hjälpa, men det gjorde det verkligen inte! Sen efter ett tag efter begravning, och jul osv fick pappa ny tjej, jag kunde inte acceptera det överhuvudtaget, sen slutade dom träffas när jag var med, sen började dom igen när jag sa att det va okej. Sen började massa skit snack o skit, det håller på fortfarade, det finns två saker jag vill göra för att få detta gå bättre antingen flytta eller hoppa av skolan. Allt som hänt i mitt liv är anledningen till varför jag är så elak, och gör som jag gör.

Pappa - Jag ska alltid stå vid din sida, och förlåt för allt jag gjort som sårat dig.
Ulle - Vill verkligen att du ska förlåta mig för allt dumt jag gjort mot dig, och att du ska förstå mig.
Helene - Det är svårt att visa kärlek till någon som bor så långt bort, förlåt allt jag gjort/ sagt till dina barn.
Daniel - Vet att vi inte snackar så mycket, men du ska veta att jag älskar dig.
Robban - Jag har älskat dig sjukt ända sen jag va liten, tack för allt du hjälpt mig med!
Julia - Förlåt för att jag skar mig, men du ska veta att jag aldrig sviker dig och att jag alltid finns här!
Sofia - Jag fattar inte hur du står ut med mig efter allt jag gjort.
Sanna - Tack för allt stöd, du är bäst gumman!
Sara - Bästavänner i 10 år, jag älskar dig enormt!
Marre - Förlåt för allt men jag älskar dig syster!
Jossa, Natha, Jossa, Malin, Manda - Jag älskar er, manda även dig, fast vi bråkar nu.
Linnea - Dig har jag inte träffat än, men dig älskar jag sjukt, dig vågar jag säga allt till gumman!
Linda - Tack för allt syster!
Robin.L - Du har fått mig orka leva vidare, att vilja, men även tvärt om pga elin, men du ska veta att jag älskar dig!
Tobbe - Dig älskar jag enormt mycket, tack för allt du hjälpt mig med, du är underbar!
Liam - Tack för allt stöd när jag behövt det.
Robin.B - Du är bäst bror, tack för all stöd!
Basse - Tack för allt du gjort till mig, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta!
Albin - Tack för allt du hjälpt mig med nu under sommaren och nu också!
Fredrik - Tack för att du visat mig vad äkta kärlek är. Innan var jag player visste inte vad kärlek var, men du visade mig det.
Kim - Dig har jag kännt i 15 år nu, tack för all hjälp!
Benjamin - Tack för allt du hjälpt mig med när jag vart nere.
Erica - Tack för allt den senaste tiden, och förlåt för allt elakt jag sagt till dig!
Carita - Jag vill även tacka dig för all stöd till mig och pappa.
Ronny - Tack för allt du gjorde för mamma, så hon orkade leva ett tag till.
Tom andre, Kenneth, Ole - Tack för att ni vart vid min sida i mitt liv.
Och till er andra som inte står med, ni vet nog vilka ni är, tack för allt stöd, ni betyder sjukt mycke!

Förlåt för allt, hoppas nu förstår, även efter alla lögner och svek.

Kommentarer
Postat av: beata

fin text!

2010-09-03 @ 21:52:56
URL: http://beataa.devote.se
Postat av: manda

bella , jag älskar dig med

förlåt för att jag har låtit det bli så här ..<3

2010-09-03 @ 22:28:18
URL: http://mandaradberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

härlig headerbild !

2010-09-03 @ 22:36:41
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Anonym

fint skrivet!

vikka mena du i 6:an? inte mig och cilla väl? vill bara säga till dig att tiden då jag va med dig va underbar och jag kommer aldrig glömma dig. du har gjort ett sånt enormt intryck i mitt liv.<3

2010-09-03 @ 22:43:56
URL: http://mmikaelamornesten.blogg.se/
Postat av: ida

vilken sara? ':)

2010-09-03 @ 22:53:11
Postat av: robin.b

älskar dig<3

2010-09-03 @ 23:13:49
Postat av: Anonym

Det är klart att jag förlåter dig, du är ju min lillasyster. Jag förstår även om du inte tror det.Kram Ulle Älskar dig sååååå Bella.

2010-09-04 @ 12:00:11
Postat av: Anonym

bella, om du lovar att inte göra så igen så lovar jag dig att jag alltid ska finnas där för dig.

- ja älskar dig/ din systerdotter julia :D<3

2010-09-04 @ 12:16:52
Postat av: Natalie Bengtsson

Kika in hos mig på min rosa bak-blogg, fylld med hemgjorda sötsaker & annat mysigt :)

Kramar

2010-09-04 @ 13:08:10
URL: http://homemade.webblogg.se/
Postat av: Sara Olsson

Kommer alltid att finnas hos dig, 10 år och mer ska de bli ! Jag älskar dig mest !<3

2010-09-04 @ 17:09:52
Postat av: linnea

Hej bella!

jag vet inte om du menar mig, men om du gör det så ska du veta att du är underbar skapad och jag gör allt för dig.

Hoppas vi snart kan träffas!

jag älskar dig sjukt mycket hjärtat!

Du får mig alltid glad och jag känner sånt förtroende för dig!

Kan säga allt till dig och du förstår liksom hur jag känner.

Inte många som har den egenskapen ska du veta!

Du är solen, du är klippan, du är min ögonsten du är allt och lite till!! <333

Älskar dig sjukt mycket jag kan säga det flera gånger.

Men du kommer aldrig förstå hur mycket jag älskar dig Bella Kittelsen!

Många kramar din Linnea! <3

2010-09-04 @ 22:00:03
URL: http://septembelrliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0