-


Bryr ni er inte
läs inte och skriv inte en idiotisk kommentar.


Fin Smal Smart Duktig Pålitlig
Jag försöker verkligen med allt det för att slipa det onda.
Men ja även fast jag ler så äre inte så jävla lätt och vara glad.
Jag försöker göra det ni ber mig om men kan inte alltid göra det bra.
Jag är inte den flickan ni vill jag ska vara.
Men jag gör inte sånt som ni heller inte vill att jag ska göra.
Men nu klarar jag inte ens själv dra mig upp ur skiten.
Det ända jag ska försöka fixa nu är näringsbristen som tar all energi ur mig.
Jag försöker inte vara den ni vill jag ska vara, fatta det och sluta snacka skit.


Kommentarer
Postat av: Duvet

söt =)

2010-08-14 @ 04:33:18
Postat av: Anonym

är hon söt så heter jag anna anka.

2010-08-14 @ 12:18:33
Postat av: Anonym

tjenare anna anka :) för där e en av dom sötaste som finns :P

2010-08-15 @ 01:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0