ååhh!!

just nu vill jag bbara kasta en stor sten i huvet på någon! är så sjukt jävla trött på alla dessa fjortisbråk som är runt mig nu, snackar skit om att dom aldrig ska ta tillbaka varandra så är dom effter ngra få dar för dom måste för dom kännt varandra sen dom var små? so what?! skit samma, man måste inte va bästisar eller vänner hela livet bara för man kännt varandra länge? shit asso, är så trött på att alla säger till mig att den ska aldrig ta tillbaka den och ditt och datt sluta babbla om alltig, säg sanning istället väl?! ååh är så sjukt trött påt, updaterar när jag kommer hem, orkar fan inte nu kommer slå sönder någonting snart!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är ju SÅ rätt att kasta en sten i nåns huvud bara för att 2 stycken andra bråkar. herregud.

du verkar ju bråka med folk hela tiden men inte fan vill du kasta en sten i ditt eget outvecklade huvud? haha rövhål.

2010-08-14 @ 12:23:34
Postat av: ;)

DU ÄR DEN SERIÖST ÄCKLIGASTE FULASTE JAG NÅGONSIN SETT, ÄRLIGT, ANVÄNDER DU TYP NÅTT I HÅRET SÅ DET SKA SE MISSLYCKAT UT ELLER?! OCH DIN HÅRFÄRG? USCH!

jag hatar dig och din blogg. it sucks! o;

fattar du inte att typ 2/3 av alla dina läsare är dina haters ? fitta.

2010-08-14 @ 12:34:03
URL: http://dinmammasgrönaperuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0