gästbloggaren Lina is here ;d

Hej alla Bellas läsare ;)
ehm , vet inte riktigt vad jag ska skriva men skriver väll nått ;d
jaja. heter Lina som ni märker ;d , bor i arvika :D
mja. idag så börja jag mitt första skoldag efter sommarlovet. kul att träffa alla men inte va i skolan nej :d
vi gjorde inte mkt , typ bara gick igenom alla papper och sånt ;)
imörrn börjar lektionerna , så det kommer bli en jobbig skit.
men jag dör nog inte xD
längtar till helgen redan , ska va med folk och sånt , så det blir kul.
kommer gästblogga i Bellas blogg då och då.
och när jag har tid ;p
hahahhaha , skrev bara nått för liksom det är första gången jag gästbloggar hos nån :D
så kommer bli bättre tror ja ^:d
men nu ska jag dra , ha't så bra
/ piece and love , lina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0