Håll bara käften istället?

Patetiska fjortisar som kommer på massa skit för att förstöra för varandra, så jävla skrattretande är ni, omogna som fan också, ni säger att ni mår dåligt, men varför då sabba för mig som mår jävligt dåligt, och det vet ni, för ni va faktiskt mina ''vänner'' men fuck that shit, nu skiter jag i er och tänker fan inte ta tillbaka er, på ett jävligt bra tag, detta som ni gjorde är fan något av det lågaste som finns att göra mit sina såkallade ''vänner'' blir så sjukt trött på er! Hoppas ni blev nöjda igår när ni fick mig må så jävla dåligt?





Kommentarer
Postat av: Anonym

vet att du kanske inte vill säga vilka eller vad dom gjorde men vill bara att du ska veta att du kan lita på mig och om det är något så kommer jag alltid att stötta dig, bella!

2010-08-12 @ 20:46:18
URL: http://mmikaelamornesten.blogg.se/
Postat av: Anonym

bry dig ellr inte, välj själv.

det finns mycke mer roligare saker här i världen än att sitta och lyssna på folk som bara trycker ner dig för massa saker. kan ju inte direkt påstå att det du gått/går i genom e speciellt kul. och dinna vänner borde förstå att du inte mår bra över det, om dom känner dig väl.

du vet säkert vem det är som skriver, och du får bry dig om du vill, eller inte.

sa bara vad jag tyckte.

2010-08-12 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0