Känner mig för nere

Mår skit dåligt, är förskyld och mår dåligt inombords som fan, får se om jag orkar skolan imorgon mår så jävla dåligt nu :( Önskar bara allt slutar snart, vågar inte lite på folk längre, vågar inte tro på ordet vänskap efter allt du gjort mot mig, jag gråter mig själv till söms, jag saknar dig för jävla mycket, det har gått flera veckor nu. Vi var som systrar med nu är vi ingenting längre, saknar dig sjukt mycket gumman, du vet nog vem du är..<3



Skriver en text så kanske du fattar vad jag känner..

Jag tänker på dig.
Folk skriker runt omkring mig, men jag hör inget.
Jag tänker på ditt ansikte, ditt skratt och din röst,
och jag kan inte förstå att du har lämnat mig.
Det spelar ingen roll att det inte var ditt fel,
att det inte var meningen, det gör ont ändå.
Du har gjort mig trasig,
du och alla andra som har lämnat mig, men mest du.
Ni har lämnat mig gång på gång.
Ni har gjort mig trasig,
och jag vet inte om den skadan går att reparera igen.
Jag vet att det inte är ditt fel,
och att du inte ville att detta skulle hända,
men jag behöver dig och det vet du.
Varje dag så känner jag hålet som värker i mitt hjärta,
hålet efter den del av hjärtat som tillhörde dig,
den del som du tog med dig när du lämnade mig.
Jag vet att du inte kan komma tillbaka,
men jag saknar dig,
och jag orkar snart inte längre...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Bella, jag älskar dig sjukt mycket! Och att läsa att du känner dig 'trasig' gör mig väldigt ledsen.<333 Kramar! <3

2010-09-01 @ 15:38:22
URL: http://septemberliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0