Min redigering på bilder?


Det enda jag gör är typ att förstärka färgerna, för annars blir dom ju inte så himla bra, vissa gör jag det på och vissa inte. Sluta säg att jag överdriver, jag kommer inte sluta. Att kunna redigera en bild BRA är en kunskap, vissa gör det dåligt vissa bättre, jag säger verkligen inte att jag är expert, men jag är inte direkt sämst heller, sånna som gör i picnik är sämre, det programmet är ju bara en billig internet sida vafan. Själv använder jag photoshop eller photoscape, dom sidorna rekomenderar jag verkligen! Jag gör det för det är roligt, jag gillar att sitta och ändra ljus och sånt, gör inte direkt som Kissie och gör mig smalare och så ;)

Men redigering!

Utan!

Kommentarer
Postat av: Moa

Tyckte du passa väldigt bra i rött hår =)

2010-08-12 @ 18:45:47
URL: http://moaaadanielsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHHHAHAAHAHAHAHAH DET VA FAN DET DUMMASTE JAG LÄST EVER

2010-08-14 @ 12:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0