Shululu!

Känns ju sådär jätte kul att man knappt kan resa sig utan att bli yr och nästan svimma! Men ska försöka ta mig in till stan en lite stund imorgon, känns jätte tråkigt att ligga hemma i flera dagar ju, detta suger verkligen, legat framför MTV hela tiden, jätte kul, eller inte, sett allt flera gånger om igen! Och jag mår så äckligt dåligt att jag inte orkar blogga, idag har vi letat utlandsresor iallafall, funderar på Thailand över jul elle vad det va, eller Maroco minns inte när eller Indien, har någon varit i Maroco, finns det billiga kläder där? Bra tatuerare i Indien eller Maroco, i Thailand vet jag att det finns vissa bra, men vet inte ett dugg om Maroco och Indien, och stavfel skiter jag i nu, för jag e sjuk och orkar knappt läsa igenom det jag skriver, så ni får nöja er med detta inlägget tills jag orkar igen!

Gästblogga någon?


Kommentarer
Postat av: erika

åh, vad roligt o höra. tack så jättemycket!

2010-08-27 @ 16:25:49
URL: http://ouppie.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N E

Vad fin du var i brunt hår!



Sv; Tack så mycket snälla du :)

KRAM

2010-08-27 @ 17:29:21
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: ollie

marocco är kass, åk inte dit, vad du än gör.

2010-08-27 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0