skriver av mig

Seriöst du måste må dåligt, eller.. kanske inte ''seriöst'' utan.. du gör det faktiskt. Faktiskt inte undra på att alla struntar i dig för du är som du är = PATETISK!

fast i försig, jag har ju hört vad du sagt om mig med, så tycker inte det minsta lilla synd om dig faktiskt, snarare är du rätt patetisk och omogen. ( jag e också rätt omogen men vad gör det ;) )

och sen för det andra kan du ju sluta gå runt och sprida falska rykten hela dagarna? För det verkar ju vara det enda du kan.. och tror du ens allvarligt talat någon skulle vilja röra dig eller?

och sen allt du säger om alla och sen skyller ifrån dig, du kommer bara få mer och mer ovänner ju mer du håller på!

du har fått mig må dåligt och inte orkat med att leva, äta, gå till skolan, gå upp på morgonen, men det är väl vad du vill få ut av detta du gjort.

nu fick jag iallafall skriva ut det jag bärt inom mig i månader och dar.
TACK OCH HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0