Tycker ni verkligen det är kul?

Att läsa alla dessa patetiska bloggar, nästan alla bloggare ljuger, om deras liv, om hur mycket pengar de har osv, om inte annat skriver dom om sitt ''roliga'' liv jag fattar egentligen inte vad som är kul med det, och speciellt inte att ni läser min, jag skriver texter, lägger upp musik då och då, och jag updaterar knappt, men nu undrar jag, vad tycker ni jag ska blogga om eller bjuda mer på?
Kolla vad tråkig min blogg är egentligen? Den är fan inte bättre än någon annans, jag tycker rent ut sagt att min blogg suger, kanske ska man lägga ner den? Och inte starta någon ny alls? Bara sluta med allt som har med bloggande att göra? Vad tycker ni?

Typ hej bloggen, nu ska jag till skolan, ni får en bild på mig nu?
HAHA SKIT TRÅKIGT!
Men så är det nu haha! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bella, din blogg äger enligt mig. <3

2010-12-07 @ 08:48:29
URL: http://septemberliinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sluta inte blogga! Älskar din blogg verkligen! Det bästa är nog att läsa om vad du tycker om saker och kolla på dina bilder. Du har en egen stil, kör på der och skiter i vad andra tycker om dig.det är så härligt ! Dessutom är du otroligt vacker och därför är det extra kul att kolla på dina bilder. Fortsätt blogga så som du gör, det uppskattas av många! :)

2010-12-07 @ 16:15:25
Postat av: Anonym

SV: Tss. du är gullig hjärtat! <3

2010-12-07 @ 17:45:06
URL: http://septemberliinnea.blogg.se/
Postat av: juliaholmström ~ foto

din blogg äger gmn! (:

/ din julia. <3

2010-12-07 @ 18:57:06
URL: http://hellosistaah.blogg.se/
Postat av: sanna

Postat av:

Sluta inte blogga! Älskar din blogg verkligen! Det bästa är nog att läsa om vad du tycker om saker och kolla på dina bilder. Du har en egen stil, kör på der och skiter i vad andra tycker om dig.det är så härligt ! Dessutom är du otroligt vacker och därför är det extra kul att kolla på dina bilder. Fortsätt blogga så som du gör, det uppskattas av många! :)

2010-12-07 @ 16:15:25



- håller med helt här ! :)

2010-12-07 @ 21:44:34
Postat av: MadeByMe

snälla,sluta nt blogga! älskar din blogg och är nog nt ensam om det! det spelar ingen roll om vad du skriver,du skulle lika väl kunna skriva om vad du har för strumpor och alla skulle ändå läsa helt facinerat! + att du är så otroligt vacker

2010-12-07 @ 23:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0