ALLA RASTA ÄR UTE!

Känns konstigt utan dom, men jag vänjer mig, imorgon blire skola, sova hos sofia, träffa robin, och färga håret svart, har utväxt som fan nu.. Gillar verkligen inte mitt hår, vill ha dreads eller löshår nu. Men klipper mig på onsdag, hoppas det blir bra då! Blir bort med allt det slitna, och sen lite hemligstämplat ;) Måste raka min sidecut snart igen också märkte jag nyss, hoppas ni bryr er! Ska se på mitt hår nu, och se vad jag kan fixa själv, asso hur jag ska styla det nu, om jag ska ha som jag haft innan, eller ändra på det.
Bild från igår när jag höll på att ta ut dom!

Kommentarer
Postat av: ellen

var det svårt att göra rasta flätor är lite sugen men vet ej om ja vågar.. :)

2010-11-11 @ 18:21:22
URL: http://baziinga.blogg.se/
Postat av: anonym

du visste inte att du va ful eller? skaffa större läppar , ser fan helt psyko ut när du har piercing där ju.

2010-11-11 @ 19:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0