Börjar igen, lite smått.

Jag i egypten.
Har nyss vart ute med diva i snön, blev sjukt trött! Imorgon ska jag till vårdcentralen och ta massa jävla prover.. Just nu ligger jag och lyssnar på musik och tänker lite på allt som hänt.. Känns konstigt att blogga igen, vet inte vad jag ska skriva eller någonting.. Har gjort rasta när jag va i egypten. Ska ta ut dom, och beställa nailhair tror jag, kommer få klippa bort en jävla massa hår.. Här är en av mina favorit låtar atm Kim Larsen;Gasolin' – This Is My Life nu ska jag försöka komma på hur jag ska blogga, för att få min blogg roligare, har ni några tips? :o
Jag typ nyss, lekte lite smått med bilden, ser as blek ut :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra blogg :)

e du modell?

2010-11-10 @ 15:51:03
URL: http://ebuus.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ser precis ut som en :)

2010-11-10 @ 17:16:59
Postat av: julia

vilka fina bildeer!

2010-11-12 @ 19:02:51
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0