Chacha bitches ;)

Kommer inte blogga under helgen, ska sova hos älskling hela helgen, kommer hem på söndag, kanske bloggar då om jag orkar, idag blir det väl skolan, har bara 2 lektioner idag. De är ganska gött faktiskt. Sen efter skolan kommer väl han och basse och hämtar mig skulle jag tro, sen ska jag även träffa pappa en snabbis och få mina kläder som han hämtar ut åt mig, och saker jag behöver under helgen nu :) Och jag hoppas starkt på att jag kan sova i Varberg mellan den 8onde-12e december, ska till näl den 8onde, sen den 9onde, ska jag nog dra till Ullared med pappa och Carita, efter det på kvällen mellan 18.00-20.00 ska vi på information kväll på LSB i Varberg, sen tänkte jag sova där tills på söndagen, alltså den 12e. Skulle vara skönt att få tillbringa lite tid med dom också :) Men nu ska jag dra mig, ska borsta tänderna, sen packa det sista :) Sen drar man sig till bussen, och skolan, sen va med älskling och basse :D Juste, på Lördag ska vi tydligen till Karlstad, wäääh va kul haha dom ska chekka massa tråkiga saker på biltema, haha, men jaja det blir nog skit kul, men vi hörs väl :D
Saknar det stort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0