cry emo cry


Okej. nu skriver jag av mig, inte för ngn jävla uppmärksamhet.
Vi som gör detta, skadar oss själva, mår psykiskt dåligt, och gör det för att må bättre, inte för att vi ska va coola eller så, det kan vara rop på hjälp, eller självterapi för oss. Vi som gör det har antagligen varit med om mycket i livet som trycker ner oss eller en enda sak. Tro mig jag vet fan själv, ljag vet nog vad jag snackar om av egen erfarenhet. Folk är så jävla fega idag, ingen vågar ngt face to face längre, ingen vågar fråga om hur man mår face to face, utan allt sker via datorn eller telefonen, allt är så jävla meningslöst, man känner sig inte direkt betydelsefull när folk knappt vågar snacka med en. Aldrig har jag fått någon som kommer fram och frågar hur jag mår psykist mer än min pappa och mina syskon. De enda som verkligen fått mig att må bra via sms eller datorn är faktiskt robin, tobbe, linnea och anni om jag ska vara helt ärlig, ingen annan. Aldrig i livet skulle jag kunna skära mig för det var en trend, jag gör det för att må bättre, det gör jag också, för stunden iallafall. Det är som smärtstillande mot att an mår psykiskt dåligt. Trodde aldrig jag skulle våga skriva av mig något sånthär såhär jävla öppet, men nu är det gjort, och imorgon låssas jag som ingenting, ingen idé ni slänger iväg ett mess eller ringer för jag vill inte snacka om detta.

Kommentarer
Postat av: Ylva

starkt att du vågar skriva om det, att du inte gömmer det, vi är få som gör det!

jävligt bra blogg!

2010-11-14 @ 23:54:18
URL: http://enslavedmistress.blogg,.se
Postat av: Jessica

Fin blogg :)

2010-11-15 @ 00:44:22
URL: http://yessicaas.blogg.se/
Postat av: nathalie basurto

jobbigt. vet hur det är. har själv förut vart självdestruktiv och skärt mej i armarna men jag har inte gjort det nu på 2 år så skönt.. hoppas du också blir fri från det.. fin blogg föresten kram

2010-11-15 @ 09:32:02
URL: http://nathaliefotograf.blogg.se/
Postat av: charlotte

otroligt starkt att våga berätta! fin blogg!

2010-11-15 @ 12:40:24
URL: http://baracharlottee.blogg.se/
Postat av: Elli

Starkt av dig, och precis rätt ordval. Kämpa på! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0