Fotografering.

Jag lever verkligen för fotograferingen, utan den skulle jag aldrig klara mig. Alla dessa bilder är gamla, för jag är verkligen lat nu, eller så pluggar jag, inte fotat på ett bra tag nu.
Vilken kamera använder jag?: Canon EOS 1000D
Vilka objektiv?: För det mesta den man får med på kameran. Men även en pappa köpte till, som har bra zoom, om man ska ta bilder långt bort, kommer inte ihåg vad den heter.
Info om min kamera: En sjukt bra kamera, tar fina bilder, och är lätt att lära sig, rekomenderar den verkligen för nybörjare. Skön att hålla i när man fotar, min kamera har aldrig krånglat, haft den jag har nu i över ett år, inte haft ett enda problem med den. Den är helt enkelt en jävligt bra nybörjar kamera måste jag säga.
Här är en del bilder jag tagit med den, de som är nyast är ifrån somras, de som är äldst är ett år gamla :)


Kommentarer
Postat av: mikaela mörnesten :)

fina bilder :D

2010-11-28 @ 21:24:04
URL: http://mmikaelamornesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0