haha lite skämt! ^^

Jag har lite sådär fucked up humor, men sånt här tycker jag är kul :)

Alla barnen aktar sig för styckmördaren utom Lasse,
-För han ligger redan i en kasse !
Alla barnen lekte kannibaler utom Arne,
-För han blev chiliconcarne !

Alla barnen skrattar nöjt utom Martina,
- För det var henne dom pina !

Alla barnen pratade fint utom Hanna,
- För hon bara stamma !

Alla barnen såg bra ut på skolfotot utom Beata,
- För hon som såg ut som en skata !
Alla barnen fick komma på festen,
- Utom beata för hon var en flata !
Alla barnen kom i tid till skolan,
- Föruton nora, för hon var ute och va hora !
Alla barnen red på en ponny,
- Förutom ronny, för han red på conny !

Det var en gång en neger, som träffade gud, och fick två önskningar
Gud: Hej på dig neger, jag ska ge dig två önskningar, så önska dig nu.
Negern: Mina önskningar är att jag ska bli vit, och se minst 40 fittor per dag.
Gud: Det ska bli, vänta bara tills imorgon.
Dagen efter: Negern blev en vit toalett!

Det var en gång två bagare och en smet! 


Kommentarer
Postat av: albin karlsson

Haha bäst skämt !:D

2010-11-10 @ 16:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0