Helt seriöst!

Jag tror på fullaste allvar att jag har adhd ;o
det kan varenda jävel som träffat mej antagligen intyga .. Jag är otroligt överaktiv , pratar konstant och är fruktansvärt impulsiv & hamnar ofta i situationer jag inte ens fattar hur det är möjligt att hamna i .. ;o
Saknar sommaren 09, lite smått <3

Jag tror på fullaste allvar att jag har adhd ;o
det kan varenda jävel som träffat mej antagligen intyga .. Jag är otroligt överaktiv , pratar konstant och är fruktansvärt impulsiv & hamnar ofta i situationer jag inte ens fattar hur det är möjligt att hamna i .. :o
Vad tror ni läsare? Haha, Robin kan nog hålla med om detta, så som jag håller på hela tiden, kan typ aldrig va tyst, får panik om de är tyst och måste göra saker hela tiden haha :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0