Kom nyss hem :)

Hade skit kul i helgen, skolan va lite seg även fast jag bara hade 2 lektioner, på freda åkte vi runt lite i bilen, sen krockade vi också, men vi klarade oss iallafall. Sen när vi kom hem på kvällen somnade jag typ direkt, va så jävla trött, sen på Lördag åkte vi till Karlstad. Sen när vi åkte hem därifrån satte jag och älskling oss och chekka film, va hur mysigt som helst, känner mig verkligen trygg hos honom, detta känns helt jävla rätt för mig. Jag älskar honom hur mycket sim helst, han får mig verkligen att le. Just nu sitter jag här och kom på att jag borde blogga, ska snart äta lite mat, sen ska jag nog städa mitt rum lite smått, damsuga, och plocka bort lite saker, och se om jag ska ge julsaker en chans, tycker det ser så mysigt ut, men ändå inte, haha lite beslutsångest. Och det är hur mycket snö som helst ute, kommer säkert snöa in :o
Bilden är tagen förra veckan eller något, utanför huset! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0