snabbis

Bloggar snabbt nu, ska gå till bussen om ca fem minuter, orkade nte blogga igår, försov mig, sen tracka min subba till ex mig som fan, så deppa rätt mke, men skiter i han nu, jag ska ta mig upp, inte bry mig ett skit om vad han säger eller gör, han e borta ut mitt liv nu, och så ska det vara, det är inte meningen att det ska vara vi.

Idag blir det först skolan, 4 lektioner bara, sen ska jag va med sofia och älskling, ska bli skit kul, får se vad vi hittar på, men jag sover i stan inatt iallafall, vet nte om ja ska stanna till söndag, men får se, men det märks när jag bloggar igen vet ni ;) Förlåt för jag inte bloggade alls igår!
Haha så kul man har atm..
Nej nu får jag dra mig, älskar mina läsare!

Kommentarer
Postat av: nathalie basurto

=(

så var det för mej me..men det gick.. hoppas du lyckas komma ur det. ha en trevlig kväll

2010-11-20 @ 19:06:45
URL: http://nathaliefotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0