Sry för ja inte bloggat.

ann aldrig blogga igår morse försov mig, sen va jag ute hela dan igår, kom hem till fia runt halv ett, la mig under täcket va så jävla frusen i hela mig. Skolan igår hade 3 lektioner, so, svenska, sen matte, hade prov, fatta ingenting :( Aja, får hoppas jag klarar mig.. Sen va vi med robin, åkte bil, va i garaget, jag fixade hans bil, haha nej, jag hjälpte han med en sak, men det gälls väl som att laga hans bil också eller? Haha, sen åkte vi runt, sen satt vi å snacka med massa folk oså, sen gjorde vi inte så mycke, träffa även simon igår, va skit längesän, saknat grabben vafan! Sen va ju även jag och sofia på bibblan och ego pica, sen dansa vi utanför där som idioter, vi shuffla som idioter, tror folk tror vi har damp eller något, men skitsamma, man ska ju bju på sig själva!
Bilder från igår!
Robin<3
Pingvin<3
Happy jag? och sofia som gömmer sig :(
Haha, cp min? Haha nu kan ni klaga på mina feta armar ni säger jag har ;)
Haha, muslim bella och sofia <3
Haha jag flörtar ;)
Fesk bild <3
Tack för igår folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0