Tröst shoppat

Har nyss tröst shoppat lite grann nu, en del kommer på fredag eller måndag nästa vecka, resten någon gång i december :) Denna veckan är det bara klippning kvar, som är på onsdag halv fyra. Efter den blir det hem och plugga prov som en idiot, usch, skit tråkigt men måste göras :( Mina betyg är inte direkt på topp kan man säga, ska jag komma in i varberg borde jag ta tag i skolan nu. I första hand ska jag söka på ljud och bild skolan i varberg, andrahand blir det turism linijen, och tredje får bli resturang tror jag, eller handel, är lite smått osäker på vad jag ska välja, men det märks väl. Vill verkligen flytta till varberg iallafall, någon läsare från varberg förresten som vet bra ställen i varberg att bo på? :) Som ligger i närheten av centrum! Skulle va sjukt tacksam!
Bild från förra vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0