åååh era jevla!

Ska snart dra mig till buss fan! Fyfan va kallt de kommer va säkert :( Usch vill inte! Men aja, får skullcandys idag, jag och sofia byter, jag får dom, och 100 kr, hon får mitt gamla löshår, tväär nice! Och det är tio fucking dagar kvar tills jag åker nu! :D Och till veckan klipper jag antagligen sidecut! :D Sååå jäääävla najjs vettuuuu! Haha jag är typ pigg som fan nu, men guuud va min blogg suger och ändå läser ni den? Men ni är efterblivna nog att inte veta hur man kommenterar har jag märkt sååå jääävla dåligt pleeees hjaaalp maaa! Haha nej nu ska jag lägga av! Men kommenterar ni inte mer tar jag bort min blogg så är det!

Dageeens heta facelook & outfit!!
Idag har jag har på mig tunna leggins, strumpor som går upp t knäna som e vita, ett rosa linne och en lång kofta över! För er som bryr er asso!


Snygg outfit bild assoo, jag e stressad :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

va är skullcandys? :)

2010-10-18 @ 16:55:26
Postat av: LISE

LÄT LITE SÅDÄR HALVSEXIGT HÖRRÖDÖ

2010-10-18 @ 23:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0